17 Σεπτεμβρίου 2009

Μαρίνα Μυτιλήνης

Νομαρχιακός Σύμβουλος
Ηρακλής Βερβέρης Μυτιλήνη 17-9-2009



Δ ε λ τ ί ο τ ύ π ο υ

Η Μαρίνα αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής που στοχεύει στην ώθηση και ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού μας. Η χρηματοδότηση του έργου στηρίχθηκε κυρίως σε κοινοτικούς πόρους, υπήρχε όμως και εθνική συμμετοχή.
Το έργο ξεκίνησε επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ το έτος 1995, τότε δηλ. που ο Υπουργός Τουρισμού ενέκρινε τη χωροθέτηση του έργου.
Το έργο εντάχθηκε στο πλαίσιο ολοκληρωμένης παρέμβασης στο τομέα του τουρισμού και προέβλεπε την παραγωγή πολλών και σημαντικών έργων υποδομών , ανάμεσά τους ήταν και η κατασκευή μιας σειράς μαρινών σε διάφορα σημεία της χώρας.
Έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια από τοπικά στελέχη και τον τοπικό βουλευτή της Ν.Δ. να ιδιοποιηθούν το έργο, μιας και είχαν συμμετοχή στη τελευταία φάση της ολοκλήρωσης του.Για αυτό το λόγο αισθανόμαστε την ανάγκη να αναφερθούμε στο πολιτικό φορέα που έλαβε τη πολιτική απόφαση κατασκευής και υλοποίησης του έργου .
Στη φούρια των κυβερνητικών παραγόντων, να παρουσιάσουν κάποιο έργο, έχουν εγκαινιάσει δυο (2) φορές τη Μαρίνα.
Η πρώτη φορά ήταν παραμονές των εθνικών εκλογών του 2007. Και η δεύτερη ήταν πρόσφατα, λίγο πριν τις Ευρωεκλογές.
Τώρα, τρέχουν να διευθετήσουν το θέμα λειτουργίας της Μαρίνας, λίγες μόλις μέρες πριν τις εθνικές εκλογές και κάτω από το άγχος της πιθανής απώλειας της εξουσίας, προκειμένου να :
• Να εμφανίσουν ότι υπάρχει κινητικότητα στο θέμα της έναρξης της λειτουργίας της Μαρίνας.
• Να καλύψουν την δική τους αδράνεια, αφού παρέλαβαν ένα μισοτελειωμένο έργο και στα έξι (6) χρόνια δεν κατόρθωσαν να το λειτουργήσουν.
• Να επιχειρήσουν να ιδιοποιηθούν ακόμα μια φορά το έργο.
• Να δεσμεύσουν την επόμενη κυβέρνηση , λίγες μόλις μέρες πριν τις εθνικές εκλογές.
Για να κάνουν όλα αυτά προβαίνουν σε πρωτοφανείς ενέργειες εντυπωσιασμού και παραπλάνησης της κοινής γνώμης .
Είναι η μοναδική φορά που η κυβέρνηση καλεί την αναρμόδια Ν.Α. να έχει το πρώτο λόγο στη λειτουργία της Μαρίνας. Ο Δήμος της Μυτιλήνης που είχε διατυπώσει ενδιαφέρον να αναλάβει την λειτουργία της παρακάμπτεται.
Η Νομαρχιακή Αρχή συνεργεί σε αυτές τις κυβερνητικές αλχημείες, εφόσον αποδέχτηκε και έφερε προς ψήφιση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Προγραμματική Σύμβαση, έτσι:

• Αναλαμβάνει ετεροβαρείς δεσμεύσεις. Η ΕΤΑ, αν και εισπράττει όλα τα έσοδα που προκύπτουν από τη λειτουργία της Μαρίνας (ελλιμενισμός σκαφών, εκμίσθωση εγκαταστάσεων, παροχή υπηρεσιών), καλεί τη Ν.Α. Λέσβου να συμβάλει στα λειτουργικά έξοδα.
• Δέχεται να αναλάβει τομείς που ούτε την κατάλληλη τεχνογνωσία διαθέτει ,αλλά ούτε και την κατάλληλη στελέχωση.
• Με το κείμενο, που φέρει στο Νομαρχιακό Συμβούλιο για ψήφιση, ουσιαστικά δέχεται την άποψη ότι ο Δήμος της Μυτιλήνης ενδέχεται να δρα υπονομευτικά
• Δέχεται τον διαχωρισμό των Οργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με βάσει κομματικών κριτηρίων.
• Φέρει σε αντιπαράθεση τον πρώτο με το δεύτερο βαθμό Τ.Α.
• Τέλος με όλες αυτές τις ενέργειες αφήνει αναπάντητο το μεγάλο ερώτημα. Γιατί η Νομαρχιακή αρχή δέχεται να εκτεθεί τόσο πολύ;

Εμείς θεωρούμε ότι αυτές ενέργειες είναι χωρίς αντίκρισμα και το μόνο που κάνουν είναι να εκθέτουν αυτούς που τις αναλαμβάνουν και επικροτούν.



Ηρακλής Βερβέρης


Νομαρχιακός σύμβουλος

Χωρίς πρόνοια για τον ντόπιο πληθυσμό.

Στο τελευταία συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας αναδείχτηκαν  δυο (2) σοβαρά προβλήματα που  δημιουργούν σοβαρές α...