27 Δεκεμβρίου 2011

Κανονικά εργάζονται τα γραφεία του Κτηματολογίου.


Επίσκεψη πραγματοποίησε στο γραφείο του Κτηματολογίου  Μυτιλήνης, που λειτουργεί εδώ και μερικές μέρες,  ο Αντιπεριφερειάρχης Λέσβου Ηρακλής Βερβέρης (27/12) , για να διαπιστώσει τη πρόοδο των εργασιών και  τυχόν προβλημάτων που έχουν ανακύψει από τη  λειτουργία του. Αντίστοιχο γραφείο λειτουργεί και στο Παπάδο της Γέρας. Την ύπαρξη προβλημάτων είχε επισημάνει  πρόσφατα η Περιφερειακή παράταξη "με τους πολίτες κόντρα στο καιρό".
Κατά την επιτόπια επίσκεψη, ο κ. Αντιπεριφερειάρχης,  συναντήθηκε με τους υπάλληλους που  εξυπηρετούν  τους πολίτες, που επιθυμούν  τη διόρθωση των στοιχείων του Κτηματολογίου.  Ο ένας εξ αυτών  είναι υπάλληλος του Δήμου Λέσβου και ο άλλος υπάλληλος της "ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α.Ε.". Ο Αντιπεριφερειάρχης   υποστήριξε  ότι η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου δέχτηκε να βοηθήσει (προσφέροντας χώρο , έπιπλα, εξοπλισμό  κ.λ.π.)  ,   εκτιμώντας τη σπουδαιότητα του έργου της διόρθωσης των λαθών του Κτηματολογίου και   με τη  διαβεβαίωση ότι η εργασία θα γινόταν με    ευθύνη και την  επιστημονική κάλυψη του εξειδικευμένου προσωπικού της "ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α.Ε.".
Ακολούθως ο   Αντιπεριφερειάρχης υποσχέθηκε ότι η Π. Ε. Λέσβου θα διαθέσει και άλλο εξοπλισμό , πέρα εκείνου που αρχικά ζητήθηκε και  ζήτησε να γίνει  επαναβεβαίωση των προθέσεων  της  "ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.". Πράγματι ακολούθησε ανακοίνωση από τη ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.   που μεταξύ των άλλων  αναφέρει :
"Η Κτηματολόγιο ΑΕ παρακολουθεί την πρόοδο της διαδικασίας μέσω του προσωπικού που έχει διαθέσει η ίδια και η τοπική Δημοτική αρχή και ταυτόχρονα μέσω της on-line εφαρμογής που της επιτρέπει να αξιολογεί κάθε στιγμή τόσο την προσέλευση όσο και το εύρος των αστοχιών, όπως αυτό διαμορφώνεται από τις δηλώσεις που παραλαμβάνονται καθημερινά".
Στην ίδια ανακοίνωση η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. υποστηρίζει  ότι το τρίμηνο που έχει οριστεί για να ολοκληρωθεί το έργο της διόρθωσης είναι ικανός χρόνος και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Ερωτώμενος ο κ. Αντιπεριφερειάρχης για το θέμα αυτό είπε : "από τη πρώτη στιγμή δηλώσαμε ότι θεωρούμε πολύ σοβαρό το πρόβλημα της διόρθωσης των λαθών του κτηματολογίου και γιαυτό υποσχεθήκαμε ότι θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε . Αυτό το έχουμε κάνει  ήδη, σήμερα όμως μας ζητείται συμπληρωματικός εξοπλισμός που πάλι θα φροντίσουμε να χορηγηθεί. Εκείνο που έχει τώρα μεγάλη σημασία είναι να προβληθεί το θέμα από τα ΜΜΕ για να πληροφορηθεί ο κόσμος για τη δουλειά που γίνεται εδώ".
Ολόκληρη η ανακοίνωση της "ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α.Ε." έχει ως ακολούθως :

"Κανονικά προχωρά η πρώτη φάση της διαδικασίας επαναπροσδιορισμού θέσης και ορίων ακινήτων στο νησί της Λέσβου, που αφορά στη συλλογή δηλώσεων για γεωμετρικές αποκλίσεις που εντοπίζουν οι δικαιούχοι.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία είναι απλή και απολύτως ανέξοδη για τους ενδιαφερόμενους. Συγκεκριμένα, οι δικαιούχοι που εντοπίζουν απόκλιση στην απεικόνιση του ακινήτου τους, πρέπει να προσέλθουν στο αρμόδιο Γραφείο Παραλαβής Δηλώσεων Επαναπροσδιορισμού της Μυτιλήνης ή του Παππάδου και να υποδείξουν τη θέση και τα όρια των ακινήτων τους.
Ο εντοπισμός των ακινήτων πραγματοποιείται σε ειδική σύγχρονη εφαρμογή ψηφιακών χαρτών υψηλής ακρίβειας που έχει αναπτύξει εσωτερικά η Κτηματολόγιο ΑΕ, γεγονός που μηδενίζει το κόστος για τον πολίτη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν ζητείται υποχρεωτικά προσκόμιση εξαρτημένου τοπογραφικού διαγράμματος, αλλά επαφίεται στον πολίτη η επιλογή προσκόμισής του.
Υπενθυμίζεται ότι τα δύο Γραφεία Παραλαβής Δηλώσεων Επαναπροσδιορισμού λειτουργούν καθημερινά 8.30-15.00 και η προθεσμία που έχει οριστεί για τη συγκεκριμένη διαδικασία είναι τρίμηνη, με έναρξη την 13 Δεκεμβρίου 2011. Το διάστημα αυτό κρίνεται καταρχήν ως επαρκές προκειμένου να ανταποκριθούν οι δικαιούχοι και να καταγραφούν οι όποιες γεωμετρικές αποκλίσεις. Με τον τρόπο αυτό θα καταστεί δυνατή η ταχύτατη εκτίμηση του εύρους της αστοχίας κάθε περιοχής ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο, που είναι η ενεργοποίηση της διαδικασίας εκτεταμένης διόρθωσης.
Η Κτηματολόγιο ΑΕ παρακολουθεί την πρόοδο της διαδικασίας μέσω του προσωπικού που έχει διαθέσει η ίδια και η τοπική Δημοτική αρχή και ταυτόχρονα μέσω της on-line εφαρμογής που της επιτρέπει να αξιολογεί κάθε στιγμή τόσο την προσέλευση όσο και το εύρος των αστοχιών, όπως αυτό διαμορφώνεται από τις δηλώσεις που παραλαμβάνονται καθημερινά.
Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε διαρκή εποπτεία της διαδικασίας και των αναγκών εξυπηρέτησης των πολιτών, ώστε να μπορούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες."

Χωρίς πρόνοια για τον ντόπιο πληθυσμό.

Στο τελευταία συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας αναδείχτηκαν  δυο (2) σοβαρά προβλήματα που  δημιουργούν σοβαρές α...