Μετά από μεγάλη περιπέτεια δημοπρατήθηκε το έργο της Λαγκάδας. Η κατασκευή του είχε ξεκινήσει το 1999 επί Νομαρχιακής αρχής Δημ. Βουνάτσου , όμως από το ξεκίνημά του έγινε αντιληπτό ότι το έργο δεν πήγαινε καλά. Η χάραξη του δρόμου ήταν λάθος . Αντί να πηγαίνει παράλληλα στο ρέμα σκαρφάλωνε στα βουνά. Ο τότε Νομάρχης αποφάσισε να εκτελέσει το 70% του έργου , έτσι ώστε να μη αναγκαστεί να πληρώσει αποζημιώσεις στην εργοληπτική εταιρεία. Για το υπόλοιπο έργο ξεκίνησε νέα μελέτη. Η μελέτη ανατέθηκε σε νέο μελετητικό γραφείο και ολοκληρώθηκε το 2007. Τότε για τον μελετητή είχαν ειπωθεί πολλά, ότι δηλ. έκανε τη χάραξη από αεροφωτογραφίες γιαυτό και έπεσε τόσο έξω. Τώρα το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και είναι το πρώτο έργο που δημοπρατείται.
Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 10 εταιρείες. Μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρεία "Καπετανίδης ΑΕ με ποσοστό έκπτωσης 45%. Το έργο έχει προϋπολογισμό 5.300.000 Ευρώ.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Λέσβου Ηρακλής Βερβέρης, που όταν ξεκίνησε το έργο ήταν Αντινομάρχης έργων, δήλωσε "πρόκειται για ένα σημαντικό έργο του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, τότε έμεινε μισοτελειωμένο λόγω αστοχίας της μελέτης. Σήμερα πάλι ξεκινά η ολοκλήρωσή του. Προσωπικά αισθάνομαι συγκινημένος που τα έφερε έτσι η ζωή να ολοκληρώσω τώρα αυτό που ξεκίνησα πριν χρόνια. Θα πρέπει να σημειώσω ότι η νέα μελέτη , θέλοντας να μειώσει τα δυσμενή αποτελέσματα που θα επιφέρει το έργο στο περιβάλλον, διατηρεί και τον παλιό δρόμο. Έτσι ο παλιός και ο νέος δρόμος θα είναι μονής κατεύθυνσης"http://www.plomarinews.gr/?p=4144